Het blije nieuws van de eerste kleine visarend kwam zaterdag. Een dag later heeft de boswachter weer goed nieuws.
Er ligt nog een ei in het nest. Eerder vertelde de boswachter al: "De eieren worden met tussenpozen van twee à drie dagen gelegd. Dus ze komen ook met dergelijke tussenpozen uit." Dus de kans is groot dat we ergens de komende dagen nog een keer blij nieuws kunnen melden.