gtag('consent', 'update', {'ad_user_data': 'granted','ad_personalization': 'granted','ad_storage': 'granted','analytics_storage': 'granted' });
Dordrecht, Netherlands
Terug

Raadsleden koninklijk onderscheiden

Van de vertrekkende raadsleden hebben er zes een koninklijke onderscheiding gekregen. De burgemeester heeft ze gisteren uitgereikt in de laatste raadsvergadering in de oude samenstelling.

Peter Tromp |  | Aangepast op
Na de verkieizingen keren een aantal raadsleden niet meer terug. Zes van hen zijn benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dat is gebruikelijk bij leden die twaalf jaar of langer in de raad hebben gezeten.

Onderscheiden zijn:

Jacqueline van den Bergh (PvdA) sinds 2002 raadslid

Lenie Kuhlemeier (eerst ECO-Dordt, later Beter voor Dordt) siinds 2002 in de raad

Nelleke de Smoker (eerst ECO-Dordt, later Beter voor Dordt), met 20 jaar nestor van de raad

Bert Staat (Christen Unie/SGP) sinds 2002 in de raad

Henk Tazelaar (eerst AOV/Unie 55+, later VSP) sinds 2002 in de raad

Sandra Wemmers (eerst VSP, later Beter voor Dordt) sinds 2002 in de raad