De reisplanner van de NS gaf eerder deze morgen aan dat de treinen om 8:30 uur weer zouden rijden, maar even later werd dit tijdstip twee uur opgeschoven.
Omreizen was met de bus óf via Breda mogelijk.
Helaas is er ook uitval van Intercity's door de uitgelopen werkzaamheden. Je kunt updates volgen op https://t.co/axyyfHaEPO. Voor reisadvies kun je het beste de reisplanner op onze site of in de NS-app aanhouden. Excuses dat het zo loopt. ^AR