De dieven gaan langs geparkeerde voertuigen om te zien of er waardevolle elektronische apparatuur in ligt.
Donderdagavond sloegen in het centrum autokrakers toe. Bij zeker één auto hadden ze succes. De ruiten zijn ingeslagen en er zijn spullen meegenomen. De dieven lieten alleen een lege portemonnee en een paar tennisrackets. De politie adviseert iedereen om niks van waarde achter te laten in je auto. Zelfs niet in de kofferbak.
Foto: WA_Dordrecht_Centrum