In een appartementencomplex aan het Leerpark heeft donderdagavond een keukenbrand plaatsgevonden waarbij veel rook is vrijgekomen. De bewoners hebben zelf de brand geblust.
Er zijn geen gewonden gevallen bij de brand. Wel heeft de brandweer de woning geventileerd en zijn er een aantal bewoners in de ambulance nagekeken vanwege het inademen van rook. Wat er precies in brand heeft gestaan, is niet bekend.