De vernieuwde afrit vanaf de A15 (vanuit Gorinchem) richting de N3 en N214 wordt komende zaterdag weer opengesteld. De afrit is onderdeel van de nieuwe aansluiting van de A15 op de randweg en provincialeweg. Ook het fietspad langs de N3 kan vanaf komend weekend weer worden gebruikt. De nieuwe carpoolplaats opent 18 november.