Om even voor zeven uur hebben drie mannen tegen de deur van de Aldi aan staan trappen. Het personeel van de winkel liet hen niet binnen. Daarop besloten de mannen te vluchtten in een auto richting de Dordtse Randweg (N3).
Volgens een woordvoerder van de politie zou er een vuurwapen zijn gezien bij de overval. De politie is op zoek naar de daders, die in een zwarte Volkswagen Polo met zwarte velgen zouden zijn weggereden.