Problemen in het treinverkeer tussen Dordrecht en Rotterdam voorbij
Treinreizigers tussen Rotterdam en Dordrecht hebben maandag lange tijd rekening moeten houden met flinke vertraging. Door een aanrijding tussen Rotterdam Centraal en Lombardijen reden er in de ochtend geen treinen op dit traject.
De NS verwachtte dat het treinverkeer tot 13.15 uur ontregeld is. Rond 11.15 uur rijden weer enkele treinen. Daarna startte het treinverkeer verder op.
Mensen die vanuit Rotterdam naar Dordrecht moeten of andersom, werd aangeraden met de bus en de metro te reizen.