Rook uit machinekamer van schip, brandweer rukt uit
Op een schip in het centrum van Dordrecht heeft maandagochtend een kleine brand gewoed. Het brandje ontstond in de machinekamer, op het moment dat twee monteurs bezig waren met werkzaamheden.
Iets voor 08:00 uur is de brandweer ter plaatse gekomen bij het schip aan de Keizershof. Bij aankomst kwam rook uit de machinekamer. De situatie is onder controle gebracht en rond 08:30 uur is de brandweer vertrokken.
De monteurs en twee schippers moesten van boord af. Niemand is gewond geraakt.