"De regels omtrent de te nemen coronamaatregelen voor het houden van een sportevenement in combinatie met de recent aangescherpte regels voor het kantinebeheer zijn dusdanig ingrijpend", zo stelt wielervereniging DRC de Mol op Facebook.
De wielerwedstrijd wordt normaal gesproken verreden in Dubbeldam, maar was vanwege de coronamaatregelen uitgeweken naar het wielerparcours van De Mol. Eerder werd de Dikke Banden Race al afgelast.
De organisatie spreekt hoop uit dat de ronde volgend jaar weer op de wielerkalender staat.