Zaterdag in Studio De Witt: aandacht voor overleden Blueszangeres Marian Noble
In Studio De Witt staat presentator Ben Corino uitgebreid stil bij het overlijden deze week van de Dordtse Blueszangeres en Dichter van Dordrecht Marian Noble. We herhalen de bijzondere uitzending uit 2021 waarin Marian de hoofdgast was.
Verder is er ook aandacht voor actualiteiten, zoals het Life Saving-evenement van de Dordtse Reddingsbrigade, de eerste oplevering van een geschoonde PFAS-moestuin in Sliedrecht en bespreken we het laatste voetbalnieuws rond FC Dordrecht met clubwatcher Corrado Francke.
Studio De Witt is elke zaterdag tussen 9.00 uur en 12.00 uur te beluisteren op Drechtstad FM en Papendrecht FM.