Dieren voeren in het park is natuurlijk hartstikke gezellig, maar al dat brood is helemaal niet goed voor de beesten. Daarom staat er tegenwoordig een voederautomaat in Park Merwestein.Uit de automaat kan voor 20 eurocent een handje voer worden gehaald. Het automaat werd vrijdag door wethouder Marco Stam in werking gesteld.Oud brood kan ook nog steeds in het park worden achtergelaten, tegenover de hertjes staat een speciale oud brood bak.www.youtube.com/watch?v=GioWY4-qi7k