Dordrecht, Netherlands

Geen afgeplakte reclame in binnenstad

De reclame op winkels aan het Bagijnhof en de Visstraat blijft gewoon te zien. Het plan om een weekend lang alle reclame-uitingen af te plakken niet door, omdat winkeliers tegen het project van kunstenaar Robis Koopmans waren.
Petra Scheurwater | 8 september 2016 10:48 | Aangepast op 8 september 2016 10:48
De kunstenaar wilde de reclameborden afplakken in het kader van het project Beeldenstroom Woordenstorm. Vroeger had het geloof de overhand en kunstenaar Robis Koopmans vindt dat het nu voor alle reclames in de straten geldt.


Het project is afgeblazen omdat de winkeliers bang waren omzet mis te lopen.

Lees ook

Lions steken handen uit de mouwen tijdens NL DOET

Het Oranje Fonds organiseert ieder jaar in maart een grote vrijwilligersactie onder de naam NL DOET...

Dordtse Amber K. staat terecht als IS-vrouw. 'Uitreizen naar Syrië was voor u de snelste weg naar het hiernamaals'

Haar verhaal als IS-vrouw is bijna klassiek te noemen: hier in Nederland depressief zijn, in Syrië ...

Lepeltje Lepeltje dit jaar in het Wantijpark

Het culturele foodfestival werd tot nu toe altijd gehouden in het Wezigtpark, maar omdat dat vernieu...

Creatief zijn en positief blijven: zo houden deze ondernemers hun zaak open in de lockdown

De coronacrisis is voor veel ondernemers om moedeloos van te worden. In de harde lockdown hebben vee...

Natascha (47) nam voor ze stierf in het ziekenhuis afscheid van haar paard: dit is het verhaal achter het ontroerende filmpje

De kwetsbare vrouw in het ziekenhuisbed en het stoere zwarte Friese paard die zijn neus tegen haar g...

Dit zijn de (iets soepelere) maatregelen en adviezen tijdens de kerstdagen

In de persconferentie van zaterdag 18 november werd een harde lockdown afgekondigd. Mensen mogen nie...