Terwijl de coronaopnames in de ziekenhuizen landelijk lichtelijk stijgen, is de situatie in het Dordtse Albert Schweitzer ziekenhuis nog altijd stabiel. Op dit moment liggen er vijf patiënten op de verpleegafdeling en drie op de Intensive Care. Het ziekenhuis benadrukt dat het met name gaat om ongevaccineerden.