“De stoeltjes zijn al oud, en zien er niet allemaal meer netjes uit,” zegt de supportersvereniging op hun website. Namens sponsor Bouwschadeherstel is er echter een coating voor de stoelen beschikbaar gesteld waardoor ze weer een flinke tijd meekunnen.
De supportersvereniging doet daarom een oproep om te komen helpen de stoeltjes op de Westtribune te behandelen op zaterdag 19 september. Ze raden aan kluskleding aan te trekken. Voor alle benodigde materialen, eten en drinken wordt gezorgd. Wie de handen uit de mouwen wil steken voor de Dordtse club kan zich
hier aanmelden.