¨Ik kijk terug op intensieve, maar ook heel leuke gespreksdagen¨, vertelt ze aan de gemeente Dordrecht. Het viel haar op dat alle partijen enorm betrokken zijn bij de stad. Ze is met de partijen in gesprek gegaan over de verkiezingsuitslag en over hoe zij de toekomst inzien. ¨Dat zijn best grote vragen. Ik ben heel blij dat iedereen het vertrouwen heeft gevoeld om zich open op te stellen en hun ideeën en inzichten te delen.¨
Over de inhoud van de gesprekken kan Bouvy-Koene nu nog niks kwijt. Dit zal pas te lezen zijn in het verslag. ¨De planning is dat het op 5 april klaar is.¨